بسته بندی

اهمیت و نحوه بسته‌بندی انواع کالاها در حمل و نقل دریایی | 09055900792

حمل و نقل،باربری کالاها به‌ صورت کانتینری یکی از روش‌های مدرن و موثر در حمل و نقل دریایی،باربری دریایی است. کانتینرها به‌عنوان وسیله‌هایی استاندارد برای بسته‌بندی و حمل‌ونقل کالاها، امکان حمل و نقل کالاها به صورت مستقیم از مبدأ به مقصد را فراهم می‌کنند و خطر از دست رفتن و خسارت به کالاها را به‌حداقل می‌رسانند.

بسته بندی اهمیت ویژه ای در ایمنی کالا دارد و به صورت های مختلفی مانند(بشکه-کارتن-جامبو بگ-بیگ بگ-پلی بگ-پالت-قفس-کارتن و…) انجام می گردد و شرکت دریا ریل لجستیک امکان ارائه خدمات بسته بندی را دارد.

اهمیت بسته‌بندی کالاها در کانتینرها

  • بسته‌بندی مناسب کالاها از اهمیت بسیاری برخوردار است زیرا کالاها در طول حمل‌ونقل،باربری دریایی با خطرات مختلفی مواجه می‌شوند. تغییرات آب و هوا، ترکیدگی، رطوبت، شوک‌ها و لرزش‌ها، آلودگی و … می‌تواند به خسارت و خرابی کالاها منجر شود. با بسته‌بندی مناسب کالاها از طریق شرکت دریا ریل لجستیک ، از خطرات زیادی محافظت می‌شود و اطمینان حاصل می‌شود که کالاها به‌صورت سالم و بدون آسیب به مقصد نهایی می‌رسند.
  • بسته‌بندی صحیح و مناسب کالاها توسط شرکت ریل دریا لجستیک باعث می‌شود که فرآیند بارگیری و تخلیه کالاها در بنادر به‌صورت سریع‌تر و کارآمدتر انجام شود. این امر زمان تخلیه و بارگیری کالاها را کاهش می‌دهد و در نتیجه هزینه‌های مرتبط با بارگیری و تخلیه به‌حداقل می‌رساند.
  • بسته‌بندی مناسب کالاها توسط شرکت ریل دریا لجستیک امکان کنترل دقیق‌تر و بهتر کیفیت کالاها را فراهم می‌کند. از زمان بسته‌بندی کالاها در مبدا تا لحظه تحویل آنها در مقصد، کالاها محفوظ و تحت کنترل کامل قرار دارند. این امر موجب می‌شود تا کیفیت کالاها حفظ شده و به مقصد نهایی برسد.

استفاده از وسایل بسته‌بندی با کیفیت و مطابق با خصوصیات کالا توسط شرکت ریل دریا لجستیک ، مهم‌ترین عامل در حفاظت از کالاها در طول حمل‌ونقل،باربری است. انواع مختلفی از مواد بسته‌بندی وجود دارد که بسته‌بندی‌های محکم، مقاوم در برابر آب، رطوبت، ضربه و لرزش‌ها را فراهم می‌کند. مثلاً در بسته‌بندی کالاهای غذایی از مواد ضدآب و ضدرطوبت مانند فیلم‌های پلاستیکی و کیسه‌هایی از جنس پلی‌اتیلن استفاده می‌شود. در بسته‌بندی کالاهای شکننده و حساس نیز از مواد محافظ نظیر فوم، پلاستیک حباب‌دار و کارتن‌های مقاوم استفاده می‌شود.

در هنگام بسته‌بندی کالاها، توسط شرکت ریل دریا لجستیک به آسیب‌پذیری‌های کالا ها آنها توجه می شود و برای کالاهایی که شکننده یا حساس هستند و نیاز به بسته‌بندی و محافظت بیشتری دارند تا در طول حمل‌ونقل،باربری  آسیب‌ نبینند، از ابزارها و تجهیزات خاص مانند کاسه‌ها، کارتن‌های محافظ، جعبه‌های چوبی و کیف‌های ضد ضربه برای بسته‌بندی این نوع کالاها استفاده می‌شود. همچنین در صورت نیاز، از لایه‌های جداکننده و دیواره‌های میانی برای جلوگیری از تماس مستقیم کالاها با یکدیگر استفاده می‌شود.

شرکت دریا ریل لجستیک برای برخی از کالاها که نیاز به حفظ شرایط دمایی خاص دارند و بسته‌بندی کالاها بایستی به‌گونه‌ای انجام شود که این شرایط دمایی حفظ شود مانند کالاهای فریز شده از بسته‌بندی با کیسه‌های محافظ استفاده می کند تا دمای مناسب حفظ شود.

شرکت دریا ریل لجستیک برای کالاهایی که حساس به آلودگی و آفات هستند و نیاز به بسته‌بندی و حفاظت مخصوص دارند نیز از مواد محافظ نظیر فیلم‌های ضدآلودگی و محصولات ضدآفات استفاده می کند.

تمامی کالاها اعم از محصولات پتروشیمی،قیر،مواد غذایی، سنگ،کاشی، نخ، لوازم منزل در صورت حمل ،باربری کالاها به صورت دریایی،هوایی،جاده ای و ریلی نیاز به بسته بندی ایمن دارند و شرکت دریا ریل لجستیک خدمات با کیفیتی را با قیمت های بسیار رقابتی ارائه می دهد.

برای مشاوره رایگان با کارشناس-بابایی و اطلاع از هزینه ها از طریق واتساپ و یا تماس تلفنی با شماره 09055900792 و از طریق ایمیل shipping2@srl-co.com در تماس باشید.