حمل بار فله

باربری محمولات فله ( باربری محمولات فله ) | 09055900792

اصطلاح بار فله برای محمولاتی که تناژ بالایی دارند و یا فاقد بسته بندی هستند استفاده می شود.

دریا ریل لجستیک به عنوان یکی از پیشروترین شرکت‌های حمل و نقل دریایی،باربری دریایی و باربری ریلی،حمل و نقل ریلی در جهان، تمرکز خود را بر روی حمل محمولات فله،باربری کالای فله دارد. محمولات فله، انواع گوناگونی از کالاها را شامل می‌شود که به صورت بسته‌بندی نشده، در قالب بارهای بزرگ و یا مایعات حمل می‌شوند. در این بخش، نگاهی به عملکرد شرکت دریا ریل لجستیک در حمل و نقل،باربری بین المللی محمولات فله ارسال بار فله داریم و مزایا و راهکارهای آن را برای مشتریان ارائه می‌دهیم.

 عملکرد حمل و نقل محمولات فله،باربری کالا فله در شرکت دریا ریل لجستیک

دریا ریل لجستیک با بهره‌گیری از ناوگان مدرن و امکانات پیشرفته، به عنوان یکی از پیشتازان در حمل و نقل،باربری محمولات فله شناخته می‌شود. این شرکت توانایی ارسال انواع محمولات فله از جمله زغال سنگ، مواد معدنی، محصولات کشاورزی، مواد شیمیایی، نفت، گوگرد،اوره،گاز طبیعی و آهن و فولاد و … را دارا است.

برخی از عملکردهای برجسته دریا ریل لجستیک در حمل محمولات فله،باربری بین المللی فله عبارتند از:

  • استفاده از تکنولوژی‌های نوین و به‌روز راهبری در حمل و نقل،باربری،ارسال بار بین المللی که به سرعت و کارآیی در انجام عملیات حمل‌ونقل،باربری کمک می‌کند.
  • ایمنی محمولات فله در فرآیند حمل‌ونقل،باربری از اهمیت بالایی برخوردار است. دریا ریل لجستیک، با رعایت استانداردهای ایمنی بین‌المللی، اطمینان و اعتماد صاحبان کالا را برای به سلامت رساندن کالاها،محمولات به مقاصد خود جلب نموده است.

مزایای حمل محمولات فله،ارسال بار فله،باربری بین المللی محمولات فله با شرکت دریا ریل لجستیک

  • حمل محمولات فله ،باربری بار فله ،ارسال محمولات فله از طریق دریا ریل لجستیک به دلیل بهره‌وری بالا و استفاده از انواع ناوگان مناسب، به کاهش هزینه‌های حمل و نقل،باربری،ارسال بار برای مشتریان کمک می‌کند.
  • بکارگیری از راه‌های حمل و نقل ریلی،باربری ریلی،ارسال بار ریلی و حمل و نقل دریایی،باربری دریایی،ارسال بار دریایی امکان حمل سریع‌تر محمولات را فراهم می‌کند و زمان تحویل محمولات را به حداقل می‌رساند.

دریا ریل لجستیک با ارائه تسهیلات بارگیری و تخلیه حرفه‌ای ومناسب محمولات فله، به مشتریان اجازه می‌دهد به‌راحتی کالاهای خود را از مبدأ به مقصد انتقال دهند.

راهکارها و نوآوری‌های دریا ریل لجستیک در حمل محمولات فله،باربری بار فله،ارسال بار فله

دریا ریل لجستیک برای حمل محمولات فله،باربری بار فله،ارسال بار فله‌ خاص و حجیم، ناوگان مناسب را انتخاب و توصیه میکند که این امکان را جهت تسریع در شیوه ی حمل،باربری،ارسال و بالا بردن امنیت ایجاد می کند.

با ارتقاء و به‌روزرسانی مدیریت زمان حمل‌ و ارائه اطلاعات لحظه‌ای، دریا ریل لجستیک می‌کوشد تا تاخیرها در تحویل کالاها به مقصد به حداقل برسند.

دریا ریل لجستیک با متمرکز بودن بر حمل و نقل محمولات فله،باربری بار فله،ارسال بار فله ارائه‌دهنده خدمات حمل‌ونقل،باربری،ارسال بار حرفه‌ای و موثر به مشتریان می‌باشد. عملکرد برجسته، مزایای متعدد، و راهکارهای نوآورانه این شرکت، آن را به یکی از پیشروترین شرکت‌های حمل‌ونقل در جهان تبدیل کرده است.

برای مشاوره رایگان با کارشناس-بابایی و اطلاع از هزینه ها از طریق واتساپ و یا تماس تلفنی با شماره 09055900792 و از طریق ایمیل shipping2@srl-co.com در تماس باشید.