حمل بار به شمال اروپا

حمل بار به شمال اروپا ( باربری به شمال اروپا | 09143339197

اروپای شمالی شامل کشورهایی نظیر دانمارک، سوئد، فنلاند و نروژ ، ایرلند ، استونی، لیتوانی می باشد. حمل بار به شمال اروپا به شیوه های حمل جاده ای، حمل دریایی، حمل هوایی انجام می شود.

حمل بار به دانمارک ( ارسال بار به دانمارک )

دانمارک کشوری در شمال اروپا که از غرب با دریای بالتیک، از شرق با دریای شمال، از جنوب با کشور آلمان و از شمال با تنگه اسکاژراک هم مرز است. پایتخت کشور دانمارک شهر کپنهاک است. از دیگر شهر های مهم آن عبارتند از: اودنسه (Odense)، آرهوس (Aarhus)، آلبورگ(Aalburg)
بزرگترین صنایع دانمارک شامل ماشین آلات صنعتی ، صنایع کشاورزی و غذایی، تجهیزات پزشکی و دارویی، تجهیزات الکترونیکی و الکتریکی و … می باشد.

کالاهای صادراتی دانمارک به ایران لوازم خانگی ، محصولات کشاورزی، محصولات دریایی ، محصولات دارویی، ماشین آلات و لوازم جانبی

حمل بار به دانمارک توسط شرکت دریا ریل لجستیک از سه طریق امکان پذیر است:

حمل هوایی ( ارسال بار هوایی به دانمارک )

حمل هوایی برای دانمارک به بزرگترین فرودگاه دانمارک فرودگاه کپنهاگ (CPH)  و سایر فرودگاهها ی آلبورگ، فرودگاه آرهوس و فرودگاه بیلاند انجام می شود. هزینه حمل هوایی بیشتر از سایر روش‌ها می باشد اما به دلیل کمتر بودن مدت زمان حمل برای بارهایی با حجم و وزن کم توصیه می‌شود زمان حمل هوایی به آلمان به نوع ایرلاین، نوع پرواز( مستقیم و غیر مستقیم ) و تعداد پرواز فرودگاه مبدا بستگی دارد.

حمل دریایی ( ارسال بار دریایی به دانمارک )

حمل بار به دانمارک به صورت فول کانتینری و خرده بار به بنادر مهمی نظیر بندر کپنهاگ(Copenhagen)، آرهوس(Aarhus) و آلبورگ (Aalborg) از طریق بندر عباس و بنادر ترکیه انجام می شود.

حمل جاده ای ( ارسال بار جاده‌ای به دانمارک )

حمل بار به دانمارک به صورت زمینی به صورت فول تراک و خرده بار انجام می شود و ترانزیت زمینی از ایران به دانمارک از طریق عبور از گذرگاههای مرزی بازرگان و یا سرو و کشورهای ترکیه ، بلغارستان ، مجارستان، اتریش ، آلمان ، دانمارک امکانپذیر می باشد. جهت سفارش حمل و اطلاع از قیمت حمل با کارشناسان ما در شرکت حمل و نقل دریا ریل لجستیک تماس حاصل فرمایید.

خانم علینژاد 09143339197

Email : rail2@srl-co.com

حمل بار به فنلاند ( ارسال بار به فنلاند )

فنلاند کشوری پیشرفته در شمال اروپا است با صنایع متنوع، از غرب با خلیج بوتنی از جنوب با خلیج فنلاند و دریای بالتیک در جنوب غربی مرز آبی دارد مرزهای فنلاند شامل روسیه در شرق، سوئد در غرب و نروژ در شمال غربی است. همانطور که گفته شد سواحل فنلاند به دریای بالتیک متصل هستند و  بندرهای مهمی مانند هلسینکی(Helsinki) و تورکو (Turku) دراین دریا واقع شده است. پاتخت کشور فنلاند هلسینکی و دیگر شهرهای بزرگ و صنعتی آن عبارتند از ونتا (Vantaa) ، اسپو (Espoo) می باشند. فنلاند دارای منابع عظیمی از طلا، نقره، مس، چوب و سنگ آهک است صنایع بزرگ فنلاند صنعت خودرو سازی ، صنعت کاغذ ،صنایع غذایی چوب و مبلمان میباشد.

حمل بار به فنلاند توسط شرکت دریا ریل لجستیک از سه طریق امکان پذیر است:

حمل هوایی ( ارسال بار هوایی به فنلاند )

حمل هوایی برای فنلاند به فرودگاه هلسینکی (HEL)  و سایر فرودگاههای تامپره پیرکالا (TKU) و … انجام می شود. هزینه حمل هوایی بیشتر از سایر روش‌ها می باشد اما به دلیل کمتر بودن مدت زمان حمل برای بارهایی با حجم و وزن کم توصیه می‌شود زمان حمل هوایی به  فنلاند به نوع ایرلاین، نوع پرواز( مستقیم و غیر مستقیم ) و تعداد پرواز فرودگاه مبدا بستگی دارد جهت اطلاع از شیوه حمل و استعلام قیمت با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

خانم علینژاد 09143339197

Email : rail2@srl-co.com

حمل دریایی ( ارسال بار دریایی به فنلاند )

حمل بار به فنلاند به صورت فول کانتینری و خرده بار به بنادر مهمی نظیر بندر هلسینکی  (Helsinki) از طریق بندر عباس و بنادر ترکیه انجام می شود.

حمل جاده ای ( ارسال بار جاده‌ای به فنلاند )

حمل بار به فنلاند به صورت زمینی به صورت فول تراک و خرده بار انجام می شود با عبور از کشورهای ترکیه، بلغارستان، مجارستان، اتریش، آلمان، دانمارک و سوئد به فنلاند و ترانزیت تایم 15 الی 20 روز می باشد. جهت سفارش حمل و استعلام قیمت با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

خانم علینژاد 09143339197

Email : rail2@srl-co.com

حمل بار به نروژ ( ارسال بار به نروژ )

نروژ کشوری در شمال اروپا قرار دارد و از نظر مکانی، در شمال شبه جزیره اسکاندیناوی واقع شده است. این کشور از غرب به دریای نروژی و اقیانوس اطلس، از شمال به دریای بارنتس و اقیانوس قطب شمالی، از شرق به سوئد، و از جنوب به فنلاند و روسیه مرز دارد. پایتخت آن اسلو (Oslo)و مهمترین شهرهای آن استاوانگر (Stavanger) ، برگن (Bergen) میباشد.

بزرگترین صنایع نروژ کشتی سازی ، فلزات ، خمیر چوب و کاغذ ، صنایع شیمیایی ، ماشین آلات و تجهیزات الکتریکی صنایع اصلی تولیدی نروژ را تشکیل می دهند.کالاهای صادراتی نروژ به ایران شامل ماشین آلات صنعتی ، تجهیزات صنعتی ، مکمل غذایی ، مواد غذایی، پوشاک … میباشد.

حمل بار به نروژ توسط شرکت دریا ریل لجستیک  از سه طریق امکان پذیر است:

حمل هوایی ( ارسال بار هوایی به نروژ )

حمل هوایی برای نروژ به فرودگاه اسلو گاردموند (OSL)  و سایر فرودگاههای برگن (BGO) و … انجام می شود. هزینه حمل هوایی بیشتر از سایر روش‌ها می باشد اما به دلیل کمتر بودن مدت زمان حمل برای بارهایی با حجم و وزن کم توصیه می‌شود زمان حمل هوایی به آلمان به نوع ایرلاین، نوع پرواز( مستقیم و غیر مستقیم ) و تعداد پرواز فرودگاه مبدا بستگی دارد.

Email : rail2@srl-co.com

حمل دریایی ( ارسال بار دریایی به نروژ )

حمل بار به نروژ به صورت فول کانتینری و خرده بار به بنادر مهمی نظیر بندر اسلو (Oslo) بندر برگن (Bergen) و بندر مهم جنوب   (Stavanger) از طریق بندر عباس و بنادر ترکیه انجام می شود. جهت سفارش حمل و استعلام قیمت با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

خانم علینژاد 09143339197

حمل جاده ای ( ارسال بار جاده‌ای به نروژ )

حمل بار به نروژ به صورت زمینی به صورت فول تراک و خرده بار انجام می شود با عبور از کشورهای ترکیه، بلغارستان، مجارستان، اتریش، آلمان، دانمارک و سوئد به نروژ و ترانزیت تایم 15 الی 20 روز می باشد. جهت اطلاع از شیوه حمل و استعلام قیمت با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

خانم علینژاد 09143339197

Email : rail2@srl-co.com

حمل بار به سوئد ( ارسال بار به سوئد )

سوئد کشوری در شمال اروپا قرار دارد و محدود به دریای بالتیک و دریای سکاگراک می‌شود. این کشور با داشتن سواحل طولانی و متنوع، جزایر زیادی و زمستان‌های سرد، از موقعیت جغرافیایی مناسبی برخوردار است. موقعیت سوئد در قلب اسکاندیناوی و نزدیکی به بازارهای اروپایی و جهانیست.  پایتخت کشور سوئد استکهلم و دیگر شهرهای بزرگ و صنعتی آن عبارتند از گوتنبرگ (Gothenburg) ، مالمو (Malmo) و اوپسالا (Uppsala) می باشند. صنایع بزرگ سوئد صنعت فولاد ، صنعت کاغذ ،صنعت خودروسازی و داروسازی میباشد. اغلب صادرات ایران به سوئد شامل کود شیمیایی ، پتروشیمی ، محصولات کشاورزی ، صنایع غذایی و فراورده های معدنی میشود.

حمل بار به سوئد توسط شرکت دریا ریل لجستیک از سه طریق امکان پذیر است:

حمل هوایی ( ارسال بار هوایی به سوئد )

حمل هوایی برای سوئد به فرودگاه استکهلم آرلاندا (ARN)  و سایر فرودگاههایگوتنبرگ  (GOT) و فرودگاه مالمو (MMX)… انجام می شود. هزینه حمل هوایی بیشتر از سایر روش‌ها می باشد اما به دلیل کمتر بودن مدت زمان حمل برای بارهایی با حجم و وزن کم توصیه می‌شود زمان حمل هوایی به سوئد به نوع ایرلاین، نوع پرواز( مستقیم و غیر مستقیم ) و تعداد پرواز فرودگاه مبدا بستگی دارد.

حمل دریایی ( ارسال بار دریایی به سوئد )

حمل بار به نروژ به صورت فول کانتینری و خرده بار به بنادر مهمی نظیر بندر گوتنبرگ (Gothenburg) بندر استکهلم (Stockholm) و از طریق بندر عباس و بنادر ترکیه انجام می شود. جهت سفارش حمل و استعلام قیمت با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

خانم علینژاد 09143339197

حمل جاده ای ( ارسال بار جاده‌ای به سوئد )

حمل بار به سوئد به صورت زمینی به صورت فول تراک و خرده بار انجام می شود با عبور از کشورهای ترکیه، بلغارستان، مجارستان، اتریش، آلمان، دانمارک به سوئد و ترانزیت تایم 15 الی 20 روز می باشد. جهت سفارش حمل و استعلام قیمت با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

خانم علینژاد 09143339197

Email : rail2@srl-co.com

حمل بار به ایرلند ( ارسال بار به ایرلند )

ایرلند یک کشوری در غرب اروپا است و شامل دو بخش جمهوری ایرلند و شمال ایرلند که جزو اتحادیه اروپاست. پایتخت ایرلند دوبلین(Dublin) و شهرهای بزرگ آن کورک (Cork) لیمریک (Limerick) …  میباشد. برخی از صنایع مهم و پر رونق این کشور عبارتند از صنعت داروسازی ، صنعت کشاورزی، خوراک دام و طیور، صنعت معدن و پتروشیمی میباشد. کالاهایی که توسط ایران به ایرلند صادر می‌شود عموماً شامل محصولات کشاورزی مانند غلات، محصولات پرورش داده شده، چای و قهوه، نخود و لوبیا، خرما، گلاب و گیاهان دارویی، محصولات پتروشیمی مانند پلیمرها، پلاستیک، رنگ‌ها و رزین‌ها … می یاشد.

حمل بار به ایرلند توسط شرکت دریا ریل لجستیک از سه طریق امکان پذیر است:

حمل هوایی ( ارسال بار هوایی به ایرلند ) 

حمل هوایی برای ایرلند به فرودگاه دوبلین ، فرودگاه شانون ، بلفاست و کوریک انجام میشود . هزینه حمل هوایی بیشتر از سایر روش‌ها می باشد اما به دلیل کمتر بودن مدت زمان حمل برای بارهایی با حجم و وزن کم توصیه می‌شود زمان حمل هوایی به ایرلند به نوع ایرلاین، نوع پرواز( مستقیم و غیر مستقیم ) و تعداد پرواز فرودگاه مبدا بستگی دارد.

حمل دریایی ( ارسال بار دریایی به ایرلند )

حمل بار به ایرلند بهصورت فول کانتینری و خرده بار به بنادر مهمی نظیر بندر (Dublin)  و از طریق بندر عباس و بنادر ترکیه انجام می شود. جهت سفارش حمل و استعلام قیمت با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

خانم علینژاد 09143339197

حمل جاده ای ( ارسال بار جاده‌ای به ایرلند )

حمل بار به ایرلند به صورت حمل جاده ای و مقرون به صرفه نبودن هزینه هاو ترانزیت تایم طولانی صرفه اقتصادی ندارد.

حمل بار به لیتوانی ( ارسال بار به لیتوانی )

لیتوانی (Lithuania) یکی از کشورهای شمال اروپا است و از شمال با لتونی و استونی، از شرق با بلاروس، از جنوب با پولند و از غرب با روسیه (کالینینگراد، یک منطقه آزاد در کنار لیتوانی) هم‌مرز است. لیتوانی به عنوان یکی از کشورهای بالتیک در شمال اروپا شناخته می‌شود. لیتوانی از غرب با سواحل دریای بالتیک هم مرزاست. پاییتخت ان Vilnius ویلنیوس میباشد و مهمترین شهرهای آن کاوناس ، کلایپدا ، شیائولیایی… میباشد. صنایع بزرگ لیتوانی فلزکاری و ماشین سازی ، صنایع چوبی و مصنوعات چوبی ،صنعت نساجی و پوشاک، صنعت معدن میباشد. اغلب صادرات ایران به لیتوانی شامل پتروشیمی ، محصولات کشاورزی ، صنایع غذایی … میشود.

حمل بار به لیتوانی توسط شرکت دریا ریل لجستیک از سه طریق امکان پذیر است:

حمل هوایی ( ارسال بار هوایی به لیتوانی )

حمل هوایی برای  لیتوانی به فرودگاه ولنیوس و فرودگاه کلاپیدیا انجام میشود . هزینه حمل هوایی بیشتر از سایر روش‌ها می باشد اما به دلیل کمتر بودن مدت زمان حمل برای بارهایی با حجم و وزن کم توصیه می‌شود زمان حمل هوایی به لیتوانی به نوع ایرلاین، نوع پرواز( مستقیم و غیر مستقیم ) و تعداد پرواز فرودگاه مبدا بستگی دارد.

حمل دریایی ( ارسال بار دریایی به لیتوانی ) 

حمل بار به لیتوانی به صورت فول کانتینری و خرده بار به بندر (Klaipėda)  و از طریق بندر عباس و بنادر ترکیه انجام می شود. جهت سفارش حمل و استعلام قیمت با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

خانم علینژاد 09143339197

Email : rail2@srl-co.com

حمل جاده ای ( ارسال بار جاده‌ای به لیتوانی )

حمل جاده ای بار به لیتوانی به صورت فول تراک و خرده بار انجام می شود با عبور از کشورهای، آذرباییجان ،  روسیه، بلاروس ، لتونی امکان پذیر است. جهت سفارش حمل و استعلام قیمت با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

خانم علینژاد 09143339197

حمل بار به لتونی ( ارسال بار به لتونی )

لتونی Lativa کشوری در دریای بالتیک که از شرق با روسیه، از شمال با استونی ، از جنوب با لیتوانی و از غرب با دریای بالتیک هم مرز است. پایتخت این کشور ریگا Riga نام دارد. شهرهای مهم لتونی شامل ریگا Riga ، داوگاپیلس Daugavpils و … میباشد .صنایع مهم لتونی شامل چوب ، ماشین آلات ،نساجی ، مواد غذایی ، غلات ، ذغال سنگ و سنگ آهک دولومیت می باشد‌. اغلب کالاهای صادراتی از ایران به لتونی شامل خشکبار و خرما ، محصولات کشاورزی  و محصولات وارداتی لیتونی به کشورمان  شامل محصولات لبنی ،قطعات خودرو ، ماشین آلات صنعتی …

حمل هوایی ( ارسال بار هوایی به لتونی )

حمل هوایی به فرودگاه ریگا RIX  ، فرودگاه دوگاپیلس … انجام میشود . هزینه حمل هوایی بیشتر از سایر روش‌ها می باشد اما به دلیل کمتر بودن مدت زمان حمل برای بارهایی با حجم و وزن کم توصیه می‌شود زمان حمل هوایی به لتونی به نوع ایرلاین، نوع پرواز( مستقیم و غیر مستقیم ) و تعداد پرواز فرودگاه مبدا بستگی دارد.

حمل دریایی ( ارسال بار دریایی به لتونی )

حمل بار به لتونی به صورت فول کانتینری و خرده بار به بندر (RIGA)  و از طریق بندر عباس و بنادر ترکیه انجام می شود. جهت سفارش حمل و استعلام قیمت با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

خانم علینژاد 09143339197

Email : rail2@srl-co.com

حمل جاده ای ( ارسال بار حاده‌ای به لتونی )

حمل جاده ای بار به لتونی به صورت فول تراک و خرده بار انجام می شود با عبور از کشورهای، گرجستان/ آذرباییجان،  روسیه، بلاروس و  لتونی امکان پذیر است. جهت سفارش حمل و استعلام قیمت با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

خانم علینژاد 09143339197

Email : rail2@srl-co.com

حمل بار به استونی ( ارسال بار به استونی ) 

کشور استونی در اروپای شمالی و از غرب با دریای بالتیک و از شمال به خلیج فنلاند می‌رسد. از شرق با روسیه و از جنوب با لتونی هم مرز است. پایتخت آن تالین Tallinn و از دیگر شهرهای آن می‌توان به تارتو، ناروا ،پارنو ،والگا… اشاره کرد. صنایع مهم کشور استونی مواد غذایی ، فلز ، لوازم خانگی ، ماشین آلات میباشد.

حمل بار توسط شرکت دریا ریل لجستیک به استونی از سه طریق امکان پذیر است:

حمل هوایی ( ارسال بار هوایی به استونی )

حمل هوایی به فروگاه بین المللی لندا (TLL)، فرودگاه تارتو (TAY) ، فرودگاه پارنو (EPU)  این فرودگاهها به عنوان مهمترین و پرتردد ترین فرودگاههای استونی میباشند. هزینه حمل هوایی بیشتر از سایر روش‌ها می باشد اما به دلیل کمتر بودن مدت زمان حمل برای بارهایی با حجم و وزن کم توصیه می‌شود زمان حمل هوایی به استونی به نوع ایرلاین، نوع پرواز( مستقیم و غیر مستقیم ) و تعداد پرواز فرودگاه مبدا بستگی دارد.

حمل دریایی ( ارسال بار دریایی به استونی )

حمل بار به استونی به صورت فول کانتینری و خرده بار به بندر (Tallinn)  و از طریق بندر عباس و بنادر ترکیه انجام می شود. جهت سفارش حمل و استعلام قیمت با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

خانم علینژاد 09143339197

حمل جاده ای ( ارسال بار جاده‌ای به استونی )

حمل جاده ای بار به استونی به صورت فول تراک و خرده بار انجام می شود با عبور از کشورهای، گرجستان،  روسیه، استونی امکان پذیر است.

جهت سفارش حمل و استعلام قیمت با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

خانم علینژاد 09143339197

Email : rail2@srl-co.com

 

برای پاسخ به موارد زیر میتوانید با کارشناس مربوطه تماس بگیرید :

  • حمل بار دریایی به کشور های شمال اروپا
  • حمل بار جاده ای به کشور های شمال اروپا
  • حمل بار هوایی به کشور های شمال اروپا
  • حمل دریایی به کشور های شمال اروپا
  • حمل جاده ای به کشور های شمال اروپا
  • حمل هوایی به کشور های شمال اروپا
  • ارسال بار دریایی به کشور های شمال اروپا
  • ارسال بار جاده ای به کشور های شمال اروپا
  • ارسال بار هوایی به کشور های شمال اروپا
  • هزینه حمل بار با کشتی به کشور های شمال اروپا
  • هزینه حمل بار با کامیون به کشور های شمال اروپا
  • هزینه حمل بار با هواپیما به کشور های شمال اروپا
  • روش های حمل بار دریایی به کشور های شمال اروپا
  • روش های حمل بار جاده ای به کشور های شمال اروپا
  • روش های حمل بار هوایی به کشور های شمال اروپا
  • انواع کانتینر و روش های حمل بار با کشتی به کشور های شمال اروپا
  • انواع و روش های حمل بار با کامیون به کشور های شمال اروپا
  • انواع و روش های حمل بار با هواپیما به کشور های شمال اروپا
  • اطلاعات لازم برای حمل بار با کشتی به کشور های شمال اروپا
  • اطلاعات لازم برای حمل بار با کامیون به کشور های شمال اروپا
  • اطلاعات لازم برای حمل بار با هواپیما به کشور های شمال اروپا
  • مراحل ارسال بار از ایران به کشور های شمال اروپا با کشتی
  • مراحل ارسال بار از ایران به کشور های شمال اروپا با کامیون
  • مراحل ارسال بار از ایران به کشور های شمال اروپا با هواپیما
  • بسته بندی بار برای ارسال بار دریایی به کشور های شمال اروپا
  • بسته بندی بار برای ارسال بار جاده ای به کشور های شمال اروپا
  • بسته بندی بار برای ارسال بار هوایی به کشور های شمال اروپا
  • عوامل مهم در هزینه حمل بار با کشتی به کشور های شمال اروپا
  • عوامل مهم در هزینه حمل بار با کامیون به کشور های شمال اروپا
  • عوامل مهم در هزینه حمل بار با هواپیما به کشور های شمال اروپا
  • برای حمل بار دریایی به کشور های شمال اروپا هزینه ها کانتینری چقدر است
  • برای حمل بار جاده ای به کشور های شمال اروپا هزینه ها چقدر است
  • برای حمل بار هوایی به کشور های شمال اروپا هزینه ها چقدر است
  • مدارک لازم جهت ارسال بار به کشور های شمال اروپا
  • مراحل ارسال وسایل منزل به کشور های شمال اروپا از 0 تا 100
  • ارسال مواد غذایی به کشور های شمال اروپا
  • انبار و انبارداری در ایران برای ارسال بار به کشور های شمال اروپا
  • مدارک لازم برای ارسال بار به کشور های شمال اروپا با روش دریایی
  • مدارک لازم برای ارسال بار به کشور های شمال اروپا با روش جاده ای
  • مدارک لازم برای ارسال بار به کشور های شمال اروپا با روش هوایی
  • لیست کالاهای ممنوعه به کشور های شمال اروپا
  • فریت بار به کشور های شمال اروپا برای لوازم شخصی
  • ارسال مبلمان و لوازم منزل از طریق حمل بار با کشتی با سروس کانتینر دربست یا خرده بار به کشور های شمال اروپا
  • ارسال بار از کشور های شمال اروپا به ایران
  • قیمت و هزینه فریت بار به کشور های شمال اروپا
  • مدت زمان حمل بار به کشور های شمال اروپا با هواپیما
  • مراحل حمل بار به کشور های شمال اروپا
  • روش های حمل بار به کشور های شمال اروپا

سوالات :

  • من ایران هستم و میخواهم به کشور های شمال اروپا بار ارسال کنم.
  • قوانین گمرکی در ارسال کالا و یا مبلمان به کشور های شمال اروپا
  • وزن و حجمی قابل ارسال بار به صورت مسافری از فرودگاه امام به کشور های شمال اروپا
  • چندتا فرش میشه برد به کشور های شمال اروپا
  • روش حمل وسایل با ارزش یا شکستنی به کشور های شمال اروپا
  • حمل و نقل دریایی به کشور های شمال اروپا
  • کارگو از ایران به کشور های شمال اروپا با روش دریایی
  • حمل و نقل جاده ای به کشور های شمال اروپا
  • کارگو از ایران به کشور های شمال اروپا با روش جاده ای
  • حمل و نقل هوایی به کشور های شمال اروپا
  • کارگو از ایران به آلمان با روش کشور های شمال اروپا
  • هزینه کارگو از ایران به کشور های شمال اروپا
  • قیمت کارگو از ایران به کشور های شمال اروپا
  • بندرهای مخصوص کارگو بار به کشور های شمال اروپا
  • فرودگاه های مخصوص کارگو بار به کشور های شمال اروپا
  • مراحل تحویل بار جهت فریت هوایی به کشور های شمال اروپا
  • نحوه محاسبه وزن بار حجمی در حمل هوایی به کشور های شمال اروپا
  • کالاها و اقلام وارداتی ایران از کشور های شمال اروپا
  • کالاها و اقلام صادراتی ایران به کشور های شمال اروپا
  • هزینه ارسال بار به کشور های شمال اروپا
  • ارسال فرش به کشور های شمال اروپا
  • ارسال مبلمان به کشور های شمال اروپا