حمل ریلی به قزاقستان

حمل و نقل ریلی به قزاقستان ( باربری ریلی به قزاقستان ) |09103147045

(شرکت حمل و نقل (باربری ریلی) دریا ریل لجستیک کارشناس نوعی 989103147045+)

حمل و نقل ریلی ( باربری ریلی ) به قزاقستان، یکی از مهم‌ترین راه‌های ارتباطی و تجاری در آسیای میانه است که به‌عنوان پلی برای تبادل کالاها و محصولات در این منطقه و سایر نقاط جهان شناخته می‌شود. شرکت حمل و نقل (باربری) دریا ریل لجستیک، با برخورداری از تخصص و تجربه‌ی بلند مدت در این زمینه با سابقه بیش از 3 دهه فعالیت در این زمینه، به عنوان یکی از اصلی‌ترین پیشروها در ارائه خدمات حمل و نقل ریلی به قزاقستان شناخته می‌شود.

 

قزاقستان و موقعیت جغرافیایی: قزاقستان در شمال آسیای میانه جای گرفته‌است. قزاقستان. این کشور در جنوب با ترکمنستان، ازبکستان، و قرقیزستان، در شمال با روسیه، در غرب و دریای خزر، و در شرق  با ناحیه خودمختار سین‌کیانگ چین هم‌مرز است. پایتخت آن نورسلطان (آستانه) با جمعیتی کمی بیش از یک میلیون نفر است و شهرهای مهم آن آلماتی (پایتخت سابق) با جمعیت نزدیک به دو میلیون نفر، چیمکنت با جمعیت یک میلیون نفر، قراغندی، آکتپه(آق تپه)، آکتائو (آق تائو)، بایکونور.

 

مزایای حمل و نقل ریلی (باربری ریلی) به قزاقستان

الف) ظرفیت بالا: راه‌آهن‌ها می‌توانند بارهای سنگین و حجیم با ظرفیت هر واگن 65 الی 68 تن را به مقصد نهایی برسانند. این ویژگی در حمل کالاهای حجیم و تجارت بین‌المللی بسیار مفید است..

ب) هزینه‌های کمتر: حمل و نقل ریلی نسبت به حمل و نقل جاده ای، هزینه‌های کمتری دارد و می‌تواند برای کالاهای حجیم، کالاهای تناژ بالا و تعداد زیاد بسته‌ها به‌عنوان یک گزینه‌ی اقتصادی مطرح شود. این امر به تبع کاهش هزینه‌های حمل‌ونقل، مزیت رقابتی برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان ایجاد می‌کند.

ج) ایمنی بیشتر: حمل و نقل ریلی از به نسبت جاده ای که به طور معمول با ترافیک و ریسک‌های تصادف همراه هستند، معمولاً ایمن‌تر است. این امر می‌تواند کاهش حوادث و خسارات ناشی از آنها را به همراه داشته باشد.

د) حمل و نقل بین‌المللی: وجود شبکه‌های ریلی به قزاقستان، این کشور را به عنوان یک مسیر حمل و نقل بین‌المللی مهم و مرکز ترانزیت در آسیا می‌سازد. این امر می‌تواند تجارت بین‌المللی را تسهیل کرده و تبادل کالا و خدمات را افزایش دهد.

 

خدمات حمل و نقل ریلی ( حمل با قطار ) به قزاقستان ارائه‌شده توسط شرکت حمل و نقل دریا ریل لجستیک

الف) حمل کالاهای معدنی ( ارسال کالاهای معدنی به قزاقستان ) : قزاقستان به دلیل ذخایر معدنی بسیار غنی از جمله نفت، گاز، طلا و مواد معدنی دیگر، یکی از اهمیت‌های اقتصادی بالا در منطقه دارد. ما به عنوان شرکت حمل و نقل دریا ریل لجستیک، با در اختیار داشتن انواع واگن ها و تخصص کارکنان ماهر، حمل کالاهای معدنی از قزاقستان را به مقصد‌های مختلف جهان انجام می‌دهیم.

ب) حمل کالاهای کشاورزی ( ارسال کالاهای کشاورزی به قزاقستان ) : صادرات محصولات کشاورزی قزاقستان از جمله گندم، پنبه و گوجه ‌فرنگی به دلیل کیفیت بالا و تولید مستمر، در سطح بین‌المللی شناخته‌شده است. ما با استفاده از واگن‌های مجهز و اطلاعات تخصصی در زمینه‌ی حمل‌ونقل کالاهای کشاورزی، از صادرکنندگان به این کشور حمایت می‌کنیم.

ج) حمل کالاهای صنعتی ( ارسال کالاهای صنعتی به قزاقستان ) : صنعت قزاقستان در زمینه‌های مختلف از جمله خودروسازی، ماشین‌آلات، مواد شیمیایی و محصولات فلزی رونق دارد. با داشتن تجربه در حمل کالاهای صنعتی به شرکت‌ها و کارخانجات قزاقستان، ما به‌عنوان شرکت حمل و نقل دریا ریل لجستیک، زنجیره‌ی تأمین کالاها را بهبود می‌بخشیم.

د) خدمات چند‌وجهی (حمل و نقل ترکیبی): شرکت حمل و نقل دریا ریل لجستیک به‌ عنوان یکی از پیشروهای صنعت حمل و نقل، خدمات چندوجهی را با اتصال به خطوط حمل‌ونقل مختلف (ریلی، جاده‌ای و دریایی) ارائه می‌دهد. این اتصالات به‌عنوان راهکاری برای کاهش هزینه‌ها و زمان حمل‌ونقل به‌کار گرفته می‌شوند. با توجه به مرز آبی دریای خزر و کشور قزاقستان از طریق بندر آکتائو امکان ارسال بار از طریق دریایی به این کشور امکان پذیر است. همچنین این شرکت با در اختیار داشتن انواع کامیون های چادری و  کفی و … به صورت جاده ای از مرز سرخس، لطف آباد، اینچه برون به کشور قزاقستان سرویس دهی دارد.

 

مسیرهای ریلی برای باربری ریلی به قزاقستان ( حمل بار ریلی به قزاقستان ) :

ایران از طریق خطوط ریلی کشورهای ترکمنستان و ازبکستان به کشور قزاقستان دسترسی دارد. شرکت دریا ریل لجستیک میتواند از تمامی ایستگاه های ریلی ایران از جمله ایستگاه سرخس، مطهری (مشهد)، تهران ( ایستگاه نیک پسندی و آپرین)، بندرعباس و … و همچنین از ایستگاه های مرزی سرخس و اینچه برون به کشور قزاقستان با انواع واگن های مسقف، لبه بلند، لبه کوتاه، مسطح (پلت فرم)، مخزن دار و … ارسال بار انجام دهد.

 

خدمات انبارداری، بیمه و گمرکی

الف) انبار‌های سرپوشیده و روباز: شرکت حمل و نقل دریا ریل لجستیک، برخورداری از انبار‌های مدرن در ایستگاه شهیدمطهری ، منطقه ویژه اقتصادی در سرخس و منطقه ویژه اقتصادی خواف این امکان را به بازرگانان و تولیدکنندگان می دهد تا بتوانند ارسال کالاهای خود را به ‌صورت موثر و بهینه مدیریت کنند.

ب) خدمات گمرکی: با داشتن تجربه و آگاهی از مقررات گمرکی ایران و سایر کشورها، شرکت ما با ارائه خدمات گمرکی، تشریفات صادرات ، واردات و ترانزیت کالا و…. به مشتریان خود، فرآیند روان ‌تری را برای تجارت ایجاد می‌کند.

ج) بیمه و حفاظت از بار: ما از طریق همکاری با شرکت‌های بیمه معتبر، بسته‌ها و کالاها را در مقابل خطرات احتمالی بیمه‌ می‌کنیم تا از زیان مالی مشتریان حفاظت کنیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره 09103147045 تماس حاصل فرمائید.

 

نتیجه‌گیری

حمل و نقل ریلی به قزاقستان، یک فرصت بزرگ برای توسعه تجارت و ارتقاء اقتصاد منطقه‌ای است. شرکت حمل و نقل دریا ریل لجستیک با تجربه و دانش خود و ارائه خدمات برتر در زمینه‌های حمل و نقل ریلی و ارتباطات مؤثر با مشتریان ، نقش موثری در توسعه این صنعت و ایجاد یک زنجیره حمل‌ونقل کارآمد و ایمن به قزاقستان ایفا می‌کند. از همین رو، تعامل با ما، به عنوان یک کارشناس در این صنعت، امکان دستیابی به اهداف تجاری شما را تضمین می‌کند.

 

شرکت دریا ریل لجستیک به شما برخی از مهم‌ترین ایستگاه‌های ریلی قزاقستان را معرفی می کند :

1.ایستگاه ریلی آستانه (نورالسلطان): ایستگاه ریلی آستانه با کد ایستگاه 690002 یکی از بزرگ‌ترین ایستگاه‌های ریلی قزاقستان است و در پایتخت قزاقستان، آستانه، واقع شده است. این ایستگاه، یک نقطه مهم برای تبادل کالا از طریق ریل با دیگر شهرها و کشورها است.

2.ایستگاه ریلی آلماتی: آلماتی یکی دیگر از شهرهای مهم قزاقستان است و ایستگاه ریلی آلماتی به عنوان یک نقطه مهم در این شهر شناخته می‌شود. این ایستگاه برخوردار از خدمات رفاهی کامل است.ایستگاه آلماتی شامل ایستگاه آلماتی 1 و 2 میشود کد ایستگاه آلماتی 1، 700007 و کد ایستگاه آلماتی 2، 700100 می باشد.

3.ایستگاه ریلی شیمکنت: شیمکنت یکی از شهرهای مهم صنعتی قزاقستان است و ایستگاه ریلی شیمکنت نقطه ارتباطی مهمی بین قزاقستان و ازبکستان است. کد ایستگاه 698606 می باشد

4.ایستگاه ریلی آکتوبه: ایستگاه ریلی آکتوبه در شمال غربی قزاقستان و در مرز با روسیه واقع شده است. این ایستگاه نقطه مهمی در مسیر حمل‌ونقل ریلی بین دو کشور است. شامل ایستگاه آکتوبه 1 به کد ایستگاه 689503  و آکتوبه 2 به کد ایستگاه 689607 می باشد

5.ایستگاه ریلی پاولودار: ایستگاه ریلی پاولودار در شمال قزاقستان شرقی و در نزدیکی مرز با روسیه قرار دارد. این ایستگاه ارتباط مهمی بین قزاقستان و روسیه را فراهم می‌کند.

6.ایستگاه ریلی آکتائو: ایستگاه ریلی آکتائو یا آکتاو، در شهر آکتائو قرار دارد که یکی از شهرهای مهم سواحل دریای خزر در قزاقستان است. این ایستگاه مهمترین ایستگاه ریلی در ناحیه منطقه مانگیستائو در قزاقستان است. ایستگاه ریلی آکتائو به شبکه ریلی قزاقستان و ترکمنستان متصل است و باعث ایجاد تبادل کالا بین آکتائو و دیگر نقاط کشور می‌شود. کد ایستگاه 663503 می باشد.

7.ایستگاه ریلی آتیرائو: ایستگاه ریلی آتیرائو، در شهر آتیرائو واقع شده است که یکی از شهرهای مهم در قزاقستان است. این ایستگاه به شبکه ریلی قزاقستان متصل است و نقطه ارتباطی حمل‌ونقل ریلی در منطقه منگیستائو و آتیرائو است. ایستگاه ریلی آتیرائو نقش مهمی در تبادل کالا با دیگر نقاط قزاقستان دارد.

همچنین ایستگاه های کاراگاندا، قوستانای،تراز، کوشتائو، بالخاش و ساراکوویا از دیگر ایستگاه های مهم قزاقستان می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره 09103147045 تماس حاصل فرمائید.

 

 ایران یک کشور با بازار صادراتی گسترده با کشورهای همسایه و منطقه آسیا می‌باشد. با توجه به توانایی‌ها و نیازهای بازار قزاقستان، می‌توان کالاهای مختلفی را از ایران به این کشور صادر کرد. برخی از کالاهای صادراتی از ایران به قزاقستان عبارتند از:

   1.محصولات نفتی: ایران به عنوان یکی از کشورهای تولید کننده نفت، محصولات نفتی مانند نفت خام، گازوئیل، بنزین، قیر و محصولات پتروشیمی را به قزاقستان صادر می‌کند.

  1. محصولات پتروشیمی: ایران دارای صنعت پتروشیمی قوی است و محصولاتی نظیر پلیمرها، کودها، مواد شوینده و ضد عفونی کننده‌ها از جمله کالاهای صادراتی به قزاقستان هستند.

   3.محصولات کشاورزی: محصولات کشاورزی مانند میوه‌ها، خشکبار، غلات و محصولات پرورش دام می‌توانند بخشی از صادرات ایران به قزاقستان باشند.

  1. محصولات فولادی: ایران یکی از تولیدکنندگان قوی فولاد در منطقه است و محصولات فولادی شامل صفحات فولادی، ورق‌های فولادی، ورق‌های گالوانیزه، میلگردها و محصولات فولادی فرآوری‌شده به عنوان کالاهای صادراتی به قزاقستان صادر می‌شوند.

   5.ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی: ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی می‌توانند بخش دیگری از کالاهای صادراتی ایران به قزاقستان باشند.

  1. لوازم خانگی و الکترونیکی: محصولات لوازم خانگی نظیر یخچال، تلویزیون، ماشین‌لباس‌شویی، تلفن همراه و محصولات الکترونیکی مثل تلویزیون‌ها، رادیوها و لوازم جانبی از جمله کالاهایی هستند که به قزاقستان صادر می‌شوند

   7.محصولات غیرنفتی: محصولاتی مانند کاشی، سرامیک، مبلمان، و محصولات مصنوعی دیگر نیز می‌توانند جزء کالاهای صادراتی ایران به قزاقستان باشند.

    8.سنگ و سرامیک، محصولات پلاستیکی ، سبزی و صیفی جات، محصولات شیشه‌ای، آهک، سیمان، گچ

لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما تماس حاصل فرمائید.

شماره تماس: 09103147045

ایمیل : rail5@srl-co.com

 

برای پاسخ به موارد زیر میتوانید با کارشناس مربوطه تماس بگیرید :

  • حمل بار ریلی به قزاقستان
  • ارسال بار ریلی به قزاقستان
  • هزینه حمل بار با قطار به قزاقستان
  • مقصد نهایی در ارسال بار از ایران به قزاقستان با قطار به کدام شهر است
  • مدت زمان حمل بار با قطار و واگن به قزاقستان
  • هزینه ارسال بار ریلی به قزاقستان
  • روش های حمل بار ریلی به قزاقستان
  • انواع واگن و روش های حمل بار به قزاقستان
  • اطلاعات لازم برای حمل بار با قطار به قزاقستان
  • مراحل ارسال بار از ایران به قزاقستان با قطار
  • بسته بندی بار برای ارسال بار ریلی به قزاقستان
  • مدارک لازم جهت ارسال بار به قزاقستان
  • ارسال مواد غذایی به قزاقستان
  • انبار و انبارداری در ایران برای ارسال بار به قزاقستان
  • مدارک لازم برای ارسال بار به قزاقستان با روش ریلی
  • لیست کالاهای ممنوعه به قزاقستان
  • فریت بار به قزاقستان برای لوازم شخصی
  • ارسال بار از قزاقستان به ایران
  • قیمت و هزینه فریت بار به قزاقستان
  • مدت زمان حمل بار به قزاقستان با قطار
  • مراحل حمل بار به قزاقستان
  • روش های حمل بار به قزاقستان

سوالات :

  • من ایران هستم و میخواهم به قزاقستان بار ارسال کنم
  • قوانین گمرکی در ارسال کالا و یا مبلمان به قزاقستان
  • وزن و حجمی قابل ارسال بار به صورت مسافری به قزاقستان
  • چندتا فرش میشه برد به قزاقستان
  • روش حمل وسایل با ارزش یا شکستنی به قزاقستان
  • حمل و نقل ریلی به قزاقستان
  • کارگو از ایران به قزاقستان از مسیر ریلی
  • هزینه کارگو از ایران به قزاقستان
  • قیمت کارگو از ایران به قزاقستان
  • شرایط ترخیص کالا از گمرک وارداتی قزاقستان
  • ایستگاه های مخصوص کارگو بار به قزاقستان
  • نحوه محاسبه وزن بار حجمی در حمل ریلی به قزاقستان
  • کالاها و اقلام وارداتی ایران از قزاقستان
  • کالاها و اقلام صادراتی ایران به قزاقستان
  • هزینه ارسال بار به قزاقستان
  • ارسال فرش به قزاقستان